Nově vytvořená vizuální identita pro společnost Maurea zahrnuje logotyp, symbol a barevnou paletu inspirované charakteristickým tvaroslovím a barevností oblasti Mrtvého moře. Tyto prvky nejen reprezentují značku, ale také přenášejí její identitu a hodnoty. Každý detail byl navržen s cílem podpořit jedinečnost a rozvoj značky v oblasti kosmetiky. Název Maurea vychází z latinského označení rodu mořských plžů, jejichž ulita se stala hlavní inspirací pro tvar doplňujícího symbolu značky.
Ve spolupráci s agenturou Headz-up jsme prošli celým procesem – od vymýšlení vhodného názvu pro e-shop s health & beauty produkty z oblasti Mrtvého moře, až po návrh vizuální identity a designu e-shopu. Tento design spojuje organické tvary pobřeží s moderním, funkčním rozhraním. Výsledkem je silná a rozpoznatelná značka s jasnou vizuální komunikací, která úspěšně roste na trhu.
Rok: 2024
Grafický design: Anna Eštoková, Tereza Fialová
Strategie a vedení projektu: Headz-up / www.headz-up.cz
E-shop: ProSEO Media s.r.o. / www.proseo.cz
Copywriting: Vendula Mrázová
Strategie a vedení projektu: Headz-up / www.headz-up.cz
E-shop: ProSEO Media s.r.o. / www.proseo.cz
Copywriting: Vendula Mrázová
Zadavatel: Maurea s.r.o. / www.maurea.cz






