Naším úkolem bylo vyřešit aktuální problémy a nedostatky vizuální komunikace. Facelift loga a vizuální identity Plzeňského kraje zachoval základní charakter loga a identity kraje, zatímco jsme zlepšili jeho ucelenou prezentaci. Aktualizovali jsme logo kraje pomocí nového bezpatkového písma, sytějších barev a rozšířené barevné palety a zpřesněním tvarů. Byla definována také nová zkrácená verze loga, která je praktickou alternativou pro aplikaci loga.
Vizuální identita je založena na grafických prvkách, které jsou dostatečně variabilní, ale ve svém tvarosloví jasně rozpoznatelné a stávají se tak základním prvkem pro tvorbu všech materiálů.
K nové vizuální identitě kraje jsme vytvořili komplexní manuál, který stanovil pravidla pro používání loga a dalších grafických prvků v rámci komunikace kraje na všech platformách, od tiskových materiálů až po sociální sítě. Aktuální řešení dokazuje funkční implementaci identity napříč komunikací kraje.
Rok: 2022—
Grafický design: Anna Eštoková, Tereza Fialová
Strategie a vedení projektu: Headz-up s.r.o. / www.headz-up.cz
Grafický design: Anna Eštoková, Tereza Fialová
Strategie a vedení projektu: Headz-up s.r.o. / www.headz-up.cz
Zadavatel: Plzeňský kraj








