RECY je inovativní demoliční a recyklační firma, která se specializuje na ekologické a efektivní postupy. Jejich cílem je proměňovat staré budovy a materiály v nové příležitosti pro udržitelný rozvoj. Vizuální identita značky RECY vychází z hodnot síly, profesionality a jasného zaměření.
Ústředním prvkem identity je důrazné a kompaktní logo RECY, které reflektuje technickou povahu činnosti. Základním pilířem vizuální identity je barevnost v odstínech oranžové, šedé a černé, jež odráží industriální prostředí a zároveň zachovává čistý a rozeznatelný vzhled. Důležitou roli hrají také fotografie, které vnášejí lidský rozměr, zdůrazňují odpovědnost k životnímu prostředí a představují tým stojící za značkou.
Výsledkem je minimalistický a profesionální styl, který je zapamatovatelný a přehledný, a současně umožňuje značce RECY jasně se vymezit v konkurenčním prostředí.
Rok: 2024
Grafický design: Anna Eštoková, Tereza Fialová
Vedení projektu a foto: Tereza Pechová / www.terezpech.cz
Idea making: Taťána Rubášová / www.rubasova.cz

Zadavatel: RECY Group / www.recygroup.cz
Back to Top